
Kunnioita Peliä -ohjelma on suunniteltu, jotta suomalainen jääkiekko olisi reilumpaa kaikille sen osapuolille. Kyse on jokaisen pelin eri roolissa toimivan – pelaajien, valmentajien, tuomareiden ja vanhempien – keskinäisestä kunnioittamisesta:
Kaikki muistavat, että:
Suosittelen lämpimästi jokaiselle seuran toiminnassa välittömästi ja välillisesti mukana olevalle käymään koulutuksen läpi. Itse olen tuon suorittanut toistamiseen.
https://www.finhockey.fi/kurssit/kupe/
Alla muutamia poimintoja koulutuksesta pelaajille, valmentajille/ toimihenkilöille sekä vanhemmille:
Pelaajat:
Valmentajat:
Montako kertaa joukkueesi on hyötynyt räyhäämisestä?
Mihin joukkueesi ja sinä itse keskityt?
Vanhempien tärkein tehtävä on tukea ja kannustaa lapsia harrastuksessaan:
Kannusta, kuskaa & kustanna - kolmen K:n periaate tiivistää jääkiekkovanhempien roolin.
Rakentavalle keskustelulle valmentajan kanssa löytyy aika ja paikka lasten korvien ulottumattomissa.
Loppuun vielä muutama huomio yleisesti:
Mukavaa kauden jatkoa ja paljon tsemppiä sekä onnistumisia peleihin! Moikataan kun tavataan!
Juhani Bruun, jääkiekkojaosto pj
| 10.06.2026 15.38 | Olethan liittynyt jo Pihlajalinna Bonus -ohjelmaan? |
| 26.04.2026 18.18 | Kauden päätös 2025-26 |
| 08.03.2026 21.00 | Jääkiekkojaoston kausi 2026-27 alkaa muodostua |
| 07.01.2026 18.14 | Kevätkauden ilmoittautumiset luistelukouluun, Leijona-kiekkokouluun sekä U9-joukkueeseen on avattu! |
| 13.11.2025 11.05 | Kaveriviikko tulee, kirjaa jääajat ylös!!! |
| 19.06.2025 16.48 | Ilmoittautumiset luistelukouluun, Leijona-kiekkokouluun sekä U9-joukkueeseen on avattu! |